topbella

Thursday, March 24, 2011

aku tak mau EXAM!!!...

boleh ker aku cakap kalau aku tak MAU exam???
wawawa...
blh tak???
aku harap sangat2 boleh...

semester nie betul2 menguji semua student2 IPTA termasuk aku sndri..
sbb per???
huhuhu...
korang tak tau ker??
calendar akademik utk tahun nie dah berubah sama sekali...
dalam satu tahun, kitorang akan ada 3 semester..
sebelum nie 2 semester jer...
cuti pun dah dipendekkan..
sebelum nie 1 bulan lebih..
skrng nie 1 bulan pun tak sampai tau...

ya allah...
mmg semester nie sangat2 menguji kitorang..
aku takut sangat..sangat..sangat...
bayangkan tempoh exam nanti cuma 10 hari sahaja...
dan kami ada 5 subjek...
dan kelima2 subjek tu mmg agak mencabar utk aku..
xtau lah org lain macam mana kn...

mmg kitorang tinggal 1 sem jer lg pasnie..
tapi masalah nyer klu jadual  exam mcm tu..
aku boleh streessss pecah pale tau.......
aku hanya mampu tawakal jer lah pd ALLAH S.W.T...
aku berusaha sedaya upaya aku...
pastu aku just serahkan pada ketentuan ALLAH...
sbb dia tahu apa yg terbaik utk kita kan...

klu blh aku tak nak repeat apa2 paper pun..
insyaallah lah kan..
tp nauzubillah...klu repeat gak, redha jer lah..
mungkin itu yg terbaek...
huhuhu..

aku hanya mampu berserah..
yg penting aku nak konvo....

ak cuma nak lulus dgn cemerlang..
dan balas jasa kedua orang tua aku...
amin3....^_^


~ BANYAK LAGI ASSIGNMENT YG PERLU DISIAPKAN....DAH LAH MARKAH TEST2 AKU TAK BERAPA  MEMUASKAN HATI...BUNTU!!!


0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo