topbella

Friday, March 25, 2011

bila hati mula berbicara...~ ~

hmm...
per dh jadi lah dgn aku nie???
tiba2 lah ek nk berjiwang-jiwang...
aish....
cer cite..cer cite kan....hahaha..

korang??
penah dilamun cinta ker??
bukan cinta monyet ek...cinta betul2 punya..
penah tak??
mesti penah kn...
klu dah dilamun cinta...nak minum pn terbayang2 ek...hee..;)
hmm...
boleh ker aku diletakkan di dalam situasi itu skrng??
aku nie ting tong skit kdg2..
soal hati sendiri pun tak tahu...
betul ker si 'dia'....
itu lh yg sering aku tertanya-tanya kan....

kawin???
nie lagi satu hal...
bila korang dah kawin, mestilah korang nk bersama2 dgn si 'dia' sampai korang  menutup mata kan...
mcm tu jg lh dgn aku...
aku takut nak berdepan dgn2 perkara2 mcm nie skrng...

normal lah kan klu umur mcm aku nie...
hahahahaha.....
xmau pkir lah..
biar kan ia berlalu mengikut arus air yg mengalir...
aku umpama kan rama-rama...
yg terbang dgn riangnya...
tetapi cuma akan hinggap di tempat yg tertentu sahaja...
yg pasti....
antara aku dan dia...hanya allah yg maha mengetahui segala-galanya...^_^




0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo