topbella

Saturday, July 2, 2011

my favourite...^_^



movie nie der makna tersendiri dlm hidup aku...
xsme pun dgn kisah hidup aku sebenarnya...
tp ak tgk mvie nie with someone that important in my life...
hee...^_^...
fhm2 sndri jer lh yer...
second time ak tgk wayang dgn die...
n xtau bler lg dpt tgk sme2...
huhuhu...
jarak memisahkan kami..
tapi bkn hati..
cehhhhh!!!!...
jiwang plok doh..

^_^

jom heboh!!...

heee....
aku nie mmg lmbt update kn...
jom heboh dh berlalu minggu lepas lagi..
aku lak bru terhegeh-hegeh nk wat entri sal nie...
hukhukhuk....
nmpk sgt pemalas nyer kn...

sory2...
aku wat entri nie ikut mood gak...
klu mood baek punyer, entri megalahkan blogger yg dh famous...
ngade kan,....heee....

okey!!..
cite sal jom heboh kat sabah plak...

1 minggu yg lepas klu ak mmg tak silap lagi..
ak dgn kwn2 der gak pegi...
xnk lepaskan peluang..
yer lah..bkn slalu dorang wat kat sabah kan...
lagipun target sebenar tu nak borong barang2 murah..
nestle,sensodyne,chipsmore,ribena,dutch lady....mcm2 lagi lah...
mmh heboh gler2 lh time tu...

org mmg tak payah ckp...
mmg ramai gler...
kdg2 rse mcm kat pasar ikan pun ada gak...
sbb terlalu heboh dan meriah...
kitorang nsb bek lh bawa payung tau...
klu tak sampai hostel, muka terbakar mcm kulit udang...
huhuhuhu....

artis???
hmm...
xbnyk yg kitorang jmpe....
bkn xbnyk tp mcm xder...
yg aku nmpk sorang jer...
kamal adli...pelakon tv 3 tu..
yg laen hampeh...
its ok lah...
sbb tu bkn tujuan sbenar pun..
artis manusia bese gak..kan3????
heee...

okey..
tu jer lh nk cite..
nak tgk pic???sory...
skit jer k...

der bukti gak kn pegi jom heboh!!!..heheh..

habis dh borong...otw nk blik dah..

singgah mkn tp smpt tngkp gmbr lak...;)

Hati INI miLIKmu...^_^

kini....
bukan sama seperti dulu...
tapi yang pasti hari ini lebih baik daripada hari sebelumnya...
hati ini...
juga bukan seperti dulu..
dulu kosong dan tidak berisi...
sekarang terisi dengan sesuatu yang amat bermakna....

dia...
memberi erti dalam hidupku...
tidak ku pinta...tidak ku nanti...
tapi engkau datang memberi cahaya menerangi hidup yang dulu tiada seri...
ak seakan-akan bermimpi...
kau datang membawa cinta...serta mencuri hati kecil ini...

seakan-akan sedar siapa diri ini...
bersyukur hadirnya engkau di sisi...
menjadi nadi...setiap jantung ku yang berdegup tiada henti...
sumber semangat bila aku tersungkur lemah tak mampu berdiri sendiri...
kau inspirasi.....

hati INI sudah jadi milikmu....
sukar untuk mencari pengganti...
kerna dirimu begitu bererti....

terima kasih CINTA....

aku menghargai kehadiran mu dalan hidup ku...^_^

me & u


About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo