topbella

Friday, January 7, 2011

minggu pertama 2011!!!

salam blog...
hmm..sedih sgt nak tulis nie..
sbb rindu sgt2 dgn family aku...
mcm budak kcik plak kan...nak sedih2 nie..
tp walaupun umur aku dah mencapai 20 ++..
family adalah nombor 1...
yer lah,aku pun belum ada someone special g...
even ada skalipun,family is always in my heart...

kalau jalan mana2 pun,aku lebih selesa klu dapat bersama keluarga aku..
bukan apa..time tu jer lh kita dapat mengeratkan silaturahim antara ahli keluarga kita..
bukan selalu dapat jalan sama2 kan...
sekali jalan rasa meriah sgt...
dah lah ahli family aku blh dkitakan terdiri dari keluarga yg besar...
mmg riuh rendah lh,..dgn gelagat2 adik beradik..
kdg2 tu mmg tension..tp fkir2 balik rse rindu sgt saat2 tu...

jadi,apa yg blh kau simpulkan kat sini...
walau apa pun kita buat,mesti fikir pasal family kita..
maksud nyer,jgn lg cemarkan nama ahli keluarga kita terutama skali nama mak ayah kita dengan buat perkara2 yg tak bermoral...
ingtakan jasa mereka membesarkan kita dengan penuh mcm2 harapan..
mauhukan kita jadi seorang manusia yang berguna dan berjaya..
dorang tak minta kita balas jasa dorang...
wang ringgit bukan segala-galanya bagi mereka...
bagi lah banyak duit mana sekalipun,mereka tak akan gembira...
sbb bukan itu yang ibu bapa kita inginkan...
kasih sayang...hormat dorang...belai dorang mcm mana time kecik2 dulu kita dibelai...
hmm...i love my parents so much...
i promise will make my parents proud with me...
dan yang penting sekali tak akan pernah sesekali melupakan umi n ayah...
my parents..
i love u..umi&ayah...

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo