topbella

Sunday, October 3, 2010

raya2 at cafe cluster A....heheh..

wokey..
skrng cite sal raya...
tak lapuk dek hujan,tak lekang dek panas..
sesuai ker pantun nie??
heheh..
apa yg aku cuba katakan ialah walaupun raya dh nk habis,kami tetap rse mcm baru jer tadi azan raya berkumandang.....hehehe...

wokey,semalam cluster a iaitu merangkap hostel kitorang kat sini telah mengadakan satu jamuan raya utk bdk2 uitm...
yg paling penting apa yg aku cuba katakan ialah ada MAKAN FREE...hehhe..
hmmm...tp malang skali ingatkan dapat trus dapat makan mcm openhouse rumah bese...
tp terpaksa menunggu PENGARAH KAMPUS CAWANGAN UITM berucap,baca doa makan (of course lh lau tak tak berkat makan..hehe..)

n then habis jer baca doa makan kami trus meluru utk mendapatkan makanan...hehehe..
yg buat malu nyer...lelaki punya lh sopan beratur tanpa berebut...
yg perempuan nie pulak mcm dh hilang malu..
tak termasuk yer sbb aku tak berniat utk berebut..
tp disebabkan keadaan makin menjadi2,so,aku pun bertindak utk menepis org2 sekeliling...hehe...
akhirnya setelah penat mencelah utk mendapat sepinggan nasi dgn beberapa jenis lauk..
maka,aku pun memanjangkan tengkuk utk mencari kelibat kwn aku yg entah ke mana...

cak....jumpa pun korang...huhuhu..
'giler punya ramai tadi org berebut..bikin malu jer tau..mati lh'..
heheh..
tu lh dialog aku bersama kwn aku sebaek shj mendapatkan mereka..hehe...
antara org yg terawal ambik makanan..
hahahahaha

tp sekali tgk belakang fuh...
punya panjang barisan org beratur...kwn aku yg laen pun der lg tak dpt makanan..heheh..
ini lh org nyer...yg aku ngah suap tu...
cian dorang..tak dpt makanan...
aku punya yg dihabiskan..heheh/...
gurau jer...

wokey..pendekkan cerita ..
selepas bersuka ria makan2 bersama kwn2...
kami pun take lh picture wat kenang-kenangan..
punya lama nk tunggu amik pic kt pentas nie..
tp hampeh tak lawa gak..
nice..heheh..
but aku tak tau per motif kwn aku letak tangan dia kat kepala aku..
fikir sejenak???



0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo