topbella

Tuesday, May 25, 2010

keluarga ku...


i love my family so much...
hehhehe...
lebih dari segalanya...
walupun aku hilang kwn atau cinta,family akan selalu berada di sisi aku...
jadi..bagi aku..
kita patut hargai family kita terutamanya parents kita..
banyak bersusah payah utk kita sejak kita dalam perut lagi..
tak tau lah per jadi kat kita lau parents kita tak ada..huhuhuh...
aku kesal,geram,kecewa,sebal sangat dgn kes buang bayi skrng nie..
mcm tak der otak nak fikir baek dn buruk...
pandai buat tapi tak pandai jaga...
ntah per lah ada dalam kepala hotak dorang tu...
huh!!!..
klu ikutkan hati aku,aku nak jaga anak2 terbuang nie..tapi apakan daya...
aku hanya manusia biasa....
:)..salam...

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo