topbella

Friday, July 23, 2010

my life as a student



MY lIfE As a sTuDeNt....

masuk bulan 7 nie,aku dah berada di semester 3...walaupun boleh dikatakan aku baru setahun jagung jadi pelajar universiti tapi dah macam2 yang aku lalui..mahupun suka atau duka..semua tu bercampur menjadi satu dan menghasilkan sebuah kenangan yang aku tak akan lupa sampai bila-bila...

semester 3 nie boleh dikatakan agak mencabar juga lah..dgn subjek2 yg baru....huhuuhu..memang memeningkan kepala dan menakutkan..bukan apa..aku harap lah sangat2 tak akan repeat mana2 paper..hopefully dapat lah grade awal kan..hehehhe...
sem nie,subjek yang aku paling takut adalah subjek law 245..dah nama nyer pun lawa...of course lah susah dan mencabar kan...mcm aku rasa belajar sejarah time form 4 and 5 dulu..cuma yang membezakannya adalah bahasa yang digunakan..inggeris..tak ker aku tambah pening lalat gitu..huhuh...cuba gak lah sedaya upaya utk faham apa lecturer ckp dlm class...

semester nie gak..perkara baru dalam hidup aku ialah stay outside...hhuu..first2 tu mmg takut gak lah nak duduk luar kan..mana tak nyer..kita dah biasa duduk kat asrama...tapi sebenarnya ia berlaku sebaliknya..aku tambah hepy bila tinggal kat luar nie..aku rasa lebih berdikari n puas sbb dapat duduk kat umah sendiri..walaupun pada hakikatnya my father yg bayarkan sewa tp kepuasan tu mmg jelas tak terasa...pokok nyer..mmg satu pengalaman yang baru lah tinggal kat luar nie...

semster2 yang lepas, keputusan aku boleh dikatakan sederhana sahaja..nak kata rendah tak juga,tinggi pun lagi lah tak..sedang2 sahaja...tapi actuaally aku skit tak puas hati dgn result2 aku sblum nie...aku kalau boleh biar lah dapat dekan sepanjang aku diploma nie..sekali pun jadi lah..buka apa...at least aku dapat imrove gak kan aku punya tahap pembelajaran..tak kan lah nak sederhana jer..mana best..tak ada kepuasan...tp xper..pas nie i will tyr more harder to get better result..

amin3...

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo