topbella

Wednesday, May 26, 2010

CiNtA


CINTA???
aku pun tak faham apa maksudnya yg sebenar..
sbb aku belum jumpa cinta SEJATI lagi..
kenapa??
sbb org lebih memandang kecantikan luaran dr dalaman...
kdg2 aku penah terfikir nak berubah utk menjadi seseorang yg menarik...
tapi bila fkir dua,tiga,empat kali..aku rasa biar lah cinta tu dtg dgn sendiri tanpa mana2 faktor pun..

bkn aku tak penah ada pengalaman dalam bercinta tapi aku dah serik nak mencari lg..
sebab pengalaman yg aku dah lalui itu membuatkan aku tak percaya pada CINTA...
bkn tak percaya st tapi kurang percaya...

sekejap jer bahagia nya,pastu kita yg menderita..
aku cuba utk menjadi yg terbaik utk nya..
tapi apa kan daya..
dia memilih utk tidak setia...

sabar lah yg membuatkan aku terus bertahan utk bernafas..
alhamdulillah..
walaupun aku sudah bergelar SINGLE tapi aku tetap bahagia..
bahagia di samping keluarga dan kwn tercinta...

aku yakin dan percaya..
satu hari nanti CINTA tu akan dtg juga tanpa aku cari...
dan aku sangat berharap yg aku akan menemui kebahagian yg berkekalan..
tanpa noktah...

salam..

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo