topbella

Tuesday, February 8, 2011

musim hujan...

location: sandakan,sabah...
masa: time cuti med sem..


korang smua dh sediamaklum kan...
skrng musim hujan..kat sabah,n.9 n johor.klu tak silap 3 negeri nie jer lh...
salah satu tempat yg paling teruk banjir ialah tempat aku kat sandakan..
tp nsb bek kawasan rumah aku tak naik air...
tp banyak gak tempat kat sandakan air naik...
teruk gak ar,smpai msuk berita....huhuhu...
sampaikan orang meninggal pun ada sbb umah kena hempah dgn pokok..
nasib lh sapa tinggal dkt dgn tanah tinggi...
umah habis lh dipenuhi dgn lumpur....
tumpang simpati gak ar kt dorang smua...

dah nama nyer pun musim hujan, tak dpt lh nk jalan p mana2....
heheh....
cuti mid sem duk kt umah jer....tp best gak r...
bkn slalu kn...dpt spent time lama2 dgn family...

that's all nk cite...heheheh2...
tp skrng nie hujan pun dh makin surut...kat sandakan pun matahari dh timbul..heheh..
kat kk nie jer kdg2 hujan gak..mmg sejuk sentiasa lh dlm bilik nie...

okey..last skali...
aku masukkan skit picture yg sempat aku amik ttg keadaan persekitaran di sandakan time banjir..

.

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo