topbella

Wednesday, December 22, 2010

diam..diam...aku jatuh??

hmm...
dalam diam aku seakan-akan menyimpan seribu satu rahsia...
tak ada siapa yg tahu termsuk diri aku sendiri..
makin aku cuba mencari, makin aku merasakan hilang semuanya...

apa yg aku inginkan dalam hidupku??
munkin sana dgn apa yg semua orang lain inginkan..
tidak perlu aku ungkapkan satu persatu kerana pasti tidak akan terhitung jumlahnya...

cinta??
hmm,itu kah yang aku inginkan??
diam....diam..aku jatuh cinta??
betul ker??
ntah lh...sukar utk aku jelaskan..
yang pasti, itu adalah satu daripada seribu impianku...
siapa orang nya??
jangan ditanya berulang kali kerana aku sendiri belum pasti...

aku merasakan banyak kekurangan dalam diri ini...
yg meminta aku cepat2 utk merubahnya kepada apa yang aku inginkan....
semua itu memerlukan kesungguhan dari aku sendiri..
aku yang mahu, jadi hanya aku sahaja yang dapat mengubahnya..

entah lah kenapa kali ini aku merasakan ingin melakukan perubahan yg drastik...
sbg hadiah dari aku untuk orang2 yg aku sayangi...
mampu kah aku??
tepuk dada, tanya hati....

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo