topbella

Saturday, June 4, 2011

tenaNG meLIhat KAMU!!!

wahhhh...
tenangnya hati dan sanubari aku nie..
rasa nyaman dan aman,,,
lupa segala masalah yg membelenggu...

tiap kali ak nak masuk hostel..
mesti aku pegi umah dorang nie...
melihat KAMU di depan mata aku...
hilang segala tension di kepala ni...

KAMU!!!...
sungguh comel tiap kali aku pandang..
tiada sesiapa secomel KAMU!!!!....

betul lah apa org kata...
tgk KAMU jer...hati tenang...
terbang segala kekusutan di KEPALA....

ok lah...
utk menghilangkan rasa rindu kat KAMU nie..
aku letak lah gambar KAMU nie kat dlm post ak...
biar puas MATA korang tengok KAMU aku yg COMEL nie...
hehehheh...
^_^


ini lah KAMU yg aku cakapkan tu...sorang lg kat bawah..!



ni dia.....c kakak...yg kat atas tu c adik..dan kami adalah TWIN!!!...hehhee.



tu jer lah pic yg aku boleh kongsikan...
sbb almaklum ler...
baby nie paling susah nk tangkap gambar....
kan2???

comel tak KAMU aku nie???
mcm mak sedare sepupu dia kan...
hikhikhik...
^_^

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo