topbella

Friday, June 3, 2011

aku INDEPENDENT orangnya...

tak sangka kan...
hari berganti hari...
mcam rasa tak percaya...
dulu ak masih lagi bergantung sepenuhnya pada orang tua..
makan...minum...pakaian...dan semuanya lah...
umi nak itu..ayah nak ini..
sekarang semua kena buat sendiri....

dulu aku ingat lagi...
semua yg aku nak minta jer kat parents,,,
wat2 menangis skit..terus dpt apa yg kita nak..
sekarang ni jgn harap lh kan...
heheheh...

tp itu lah yg orang kata perubahan dalam hidup...
klu tak berubah sampai bila2 tak ke mana kan,..
mcm katak duk bawah tempurung kelapa..
sampai berkulat klu tak nak berubah dalam hidup kan??

sekarang nie aku rasa aku dah jadi seorang yg dewasa..
walaupun kadang2 masih terbawa2 perangai bdk2 tu...
bese lah..xkn nak matang 24 jak kan...
kang kerut muka plak..
xmau2..hehehe...

so...
perubahan dalam hidup aku menjadikan aku lebih matang dan BERDIKARI di atas kaki aku sendiri..
bkn bergantung pada org lain dah...
tp pada masa yg sama..
pendapat dan kritikan dari org sekeliling sangatlah penting..
supaya kita tahu yg hidup ni tak selalu indah..
pelangi tak akan selalu muncul...
kadang2 ribut dan taufan blh menghampiri kita..
jadi..
be careful in our life..
sediakan payung sebelum hujan...

^_^

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo