topbella

Tuesday, May 3, 2011

i like holiday...

aku rasa mcm baru bangun dari mimpi....
tak sangka lak cuti semester dah bermula...
setelah bersenkang mata menghadap buku almost 24 hours...
akhirnya....cuti dah bemula!!!....
heheeh.....
i like it so much tau...

holiday nie walaupun cuma 1 bulan jer...
aku rasa nak wat macam2....
aku nak jalan2 sepuas hati tp pd masa yg sama aku nak luangkan masa yg banyak d umah dgn famili2 aku...
hmm...
part yg aku paling tak sbr skali ialah nak balik semenanjung...
hohoi!!!...
my village...
something special wait for me kat sana...
hehehehe...
^_^....

pastu nak buat apa lg ek???
hmmm...
aktifkan diri post something kat blog kesayangan aku nie...
lama dah duk terbiar...
nak majuk dh blog nie dgn aku......
alalalalla blog.....
im back!!!...

yg pasti..
cuti semester ni kena luangkan sepenuh-penuhnya....
sbb kang buka sem balik dah kena duk hadap blog balik kan...
bosan siot...
per blh buat..belajar punya pasal...
huhuhu....

enjoy time!!!!....
dada...;)

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo