topbella

Saturday, March 19, 2011

thank you ALLAH...

ya allah ya tuhanku...
buka kan lah pintu hati hamba mu ini utk berubah ke jalan yang engkau redhai ya ALLAH...
aku hamba manusia yang biasa...
tak pernah lari dari hasutan syaitan dan hawa nafsu...

aku ingin berubah ya allah...
ingin menjadi lebih baik dari hari2 sebelum nya...
aku perlu petunjuk mu ya allah...
berikan lah aku kekuatan itu...
jangan lah kau pesongkan hati hamba mu ni ya allah..
amin amin ya rabbal a lamin...


* entri kali ini berbeza dari yg sebelumnya..entah lah...baru lepas join satu program kat kampus...program berunsurkan keislaman....aku just jadi ajk jer..tp baru jer tadi ada malam penghayatan..sangat2 membuka pintu hati ku ini...ya allah..banyak betul dosa hamba mu ini..rasa diri ini sangat kerdil di hadapannya....

bukan nak cuba utk berdakwah kat sini..tp cuma hendak berkongsi sesuatu....penyesalan bukan satu kerugian tapi satu kesempatan utk kita berubah ke arah yang lebih baik...

sebenarnya aku nak cite banyak lg tp mata ini sangat2 lah perlukan rehat yang cukup untuk aktiviti esk hari...
insyaallah...entri ini akan bersambung..doakan saja yg terbaik utk saya yer...tima kaseh manyak2...

assalamualaikum...^_^

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo