topbella

Saturday, March 12, 2011

novel kurang PAGE>>>

penat ler hari nie...
satu hari berjalan kat kk....
bkn outing saja2 tau..sebenarnya lbh kpd tujuan utk mencari sedikit maklumat utk siakan business plan kitorang....

so, dah alang2 jalan tu kan..aku beli sikit barang2...
novel: 2
kerongsang: 1
lipbalm: 1
tu jer lh kot...hehehe..

n then td baru jer belek2 novel tu...
sekali duk belek2...der 3..4..muka surat gitu KOSONG!!!...
terkejut gak..sbb time duk belek kt kedai tu tak berapa perasan sgt...
sbb agak kelam kabut skit....
hmm...kecewa gler...xbest nyer...
first time lh beli novel yg kurang page...
wawawawa..
xbest nyer nak baca t....
lepas nie klu nak beli novel kena belek betul2 dlu..
jgn ada page yg kurang....


aku nie klu nak beli novel...
first mesti tgk cover page dulu cantik ker tak..
n then baru tgk summary kt belakang...
heheheh....
mana nak perasan ada pge yg kurang kn..
ish3..
jgn ikut mcm aku ek...
not good utk kesihatan anda semua...
hehehe..

k..
caawwww dlu..
nk titow..
ngntuk gleerrrr...
dada...


~ sory..xblh bgtau tajuk novel..tak pasal2 aku kena saman nnti..heheh...jgn tertanya2 plak ek..^-^



0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo