topbella

Wednesday, March 30, 2011

TENGOK LUAR JE KER??? PANDANG2 LAH DALAM JUGA...

ehem2....
korang pikir apa nie??
ish3...
jgn pkir yg bukan2 ek..
tarak bagus utk kesihatan...

dalam hidup kena selalu think apa???
think positive!!...
baru hati jadi tenang..badan jadi sihat..
tiba2 plak kan...hehehe..

apa aku cuba terangkan???
jangan tengok luar jer??
maksud nya jangan ukur hati budi seseorang itu melalui luaran nya...
maybe cara dia berpakaian sangat2 membuat mata korang tak senang melihat...
tak senang duduk...
tapi...
hati dia???
korang tau tak macam mana???
tak tau kan...

so,dalam pun kena pandang2 gak...
hati tu lebih penting dari segala-galanya....

orang selalu cakap..

tak percaya???
belah lah dada...tengok lah hati...ikhlas ker tak....
hehehhe..
ayat yg selalu diungkapkan oleh org yg tengah kemaruk bercinta..
belah betul2 baru tau...

so,jangan nak ukur nilai budi pekerti seseorang tu dgn luaran nya...
okey...

~ pesanan ikhlas dr tukang tulis mRs JanNAh....



0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo