topbella

Thursday, March 17, 2011

bila rindu mula melanda...

korang tak rindu sapa2 tak sekarang???
ihklas nie jawab???
tipu dosa ek...
betul nie tak ada??
sah korang no feeling lerrr....
hehe...
just kidding.....

hukhukhuk...
aku rindu gler dgn orang yang aku sayang sekarang..
korang tau tak sapa???
malu lah nk ckp...
hikhikhik...

eh2...nk fikir bukan-bukan lah tu kan..
x baek tau....
sebenarnya aku rindu gler dgn family aku sekarang...
miss tahap gaban lah...
lama dah aku tak balik umah aku kat sandakan tu...
last sekali balik hari tu time cuti tahun baru cina...
pastu tak dak dah weh...
mana aku tak sedih....wawawawa....

aku nak balik!!!...
tp kekangan waktu yg terlampau sibuk kalah ahli dewan parlimen.....
poning palo den pkir nie...

den balik juga...
tak kiro lah....
nnti den khabor2 lah kan kalau den dapat balik yor..
hehehe...
korang teringin nak tau ker??
xder makne nyer lah kan....
k...nak kol umi ku tersayang...
caw dulu...
sayonara.....^_^.

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo