topbella

Monday, March 21, 2011

aku ingin pulang!!!!

aku rindu sangat...sangat..dan tersangat sangat...
banyak punya sangat lah kan...
nak pulang!!!...
rasa lama gler dah kat uitm nie...

lepas ikut segmen ben ashaari: terima ksih ibu......
aku rasa rindu sangat dgn rumah...
bkn rumah jer lh..isi2 di dalam nya sekali...
ayah...ecah..ani..akim...kakteh..ima..n semua lah..huhuhu..
terutama nya dgn UMI.....
 
that's my mum...^_^
 
 
dah lah duk sini xdak sedara mara..
sebatang kara gitu...sob..sob...
kawan2 jer lh teman di kala sepi..
tapi tak sama dgn family sendiri tau...

xper2....aku akan balik gak..
curi2 jer lah masa yg ada..
tak tenang jer hati nie duk rindu kat family...
blh bah kan??
boleh bah kalau aku...
hehehhee...
 
week nie maybe PULANG!!!!...
hehehhe...
sy ske...
^_^
MIZzzzz gler dgn 3 bradik nie....Ecah..Akim..Ani...
 
 





0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo