topbella

Friday, January 21, 2011

luahan perasaan...

hmm...hari nie nk ckp per ek??
aku nak luahkan perasaan sebenarnya...huhuhu...

tadi kat class bel mcm bese kitorang der short presentation..
ckp sal pape jer lh sal kita yg kita nk bgtau org..
so,aku ckp lh mcm nie...
i am quiet person and i sure u all already know about that...
something like that lh..n..blah..blah...blah..

apa yg aku nk luahkan nie sebenarnya sal aku punya sikap..
dr sekolah lg mmg aku nie jenis tak suka ckp banyak...
aku just ckp banyak dgn kwn2 rapat aku jer...
dgn bdk class yg laen pun aku jarang bercakap terutamanya lelaki...
mmg jarang korang nk tgk aku bercakap dgn lelaki okey...
aku kekok...tak tau knpa...xbesa kot...

actually, aku tak suka sikap aku nie..
aku nak jadi seorang yg friendly tau...
aku cuba utk bergaul dgn semua org...
tp aku pun tak tau knpa susah sgt utk aku wat mcm tu....

aku tak yakin dgn diri aku kot...
tu yg aku fikir...
aku tak yakin dgn diri aku sebenarnya..
penampilan aku...kekurangan aku..
itu semua sebab utama aku rasa aku jadi mcm nie..

aku nak ubah...
seriously...aku nk berubah...
berubah ke arah yg lebih baek....
klu selama-lamanya aku mcm nie,aku tak tau per akan jadi dgn aku...
kera sumbang kot...hahhaha...
tak lh smpai mcm tu kan....;)

bila masanya???hmm...ntah lh...
bila aku dh yakin dgn diri aku..
dalam hidup nie kita kena buat satu anjakan paradigma tau...
klu tak selama-lamanya kita nie ibarat mcm katak bawah tempurung...

aku kena fikir positive...
yes..jannah...u can do it...
aku nak berubah....

ya allah..bantu lah hambamu ini...
amin...^_^..

0 comments:

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo