topbella

Sunday, August 8, 2010

huhuhu...windu nyer...




salam....

nie cite utk hari nie n hari2 yg lepas..
hari jumaat baru2 nie dalam pukul 6.30 gitu,aku berangkat ker sandakan....
hoooreeyy!!!akhirnya dapat gak aku balik umah n jumpa family aku..
rindu yg tak terkata lah...heheh..

mmg spend time btl lah dgn family aku..
hari sabtu tu,aku teman dorang adik2 aku p karnival kat satu skola d sandakan nie..
nama skola tu st.mary convent..lau aku tak silap spelling lah..
mmg memenatkan cz mak aku tak ikut..
so,aku n adik aku yg sorang (kakteh) tu lah yg kena handle dorang smua..
mcm2 perangai dorang nie tau...almaklumlah bdk kecik kan..sbr jer lah..
aku rse mcm dah jadi mak orang kpd 4 org anak..kikikiki..padahal lum kawin g pun..
tapi pape pun aku rse happy lah walaupun mmg penat tak tekata.
at least aku dpt spent time dgn dorang smua..hehe2..



satu benda lagi aku wat lagi time kat sandakan..
jual keropok lekor..heheh..
tlg abg aku sebenarnya..sblum nie der org gaji tp dah berhenti..so,aku pun time tu mmg tak der keje..
so,dgn rela hati nyer menawarkan diri utk tlg die..
mmg satu pengalaman yg berbeza lah..
untung hari tu cuma rm 11 jer..bayangkan lah..hehe2..mcm ner nak survive??g2 lek..kikiki..
tp okey lah..last2 kami yg makan sendiri keropok lekor tu..hehhe..

okey..tu jer lah story utk hari nie..
t der mse n cite yg best or tak best ker aku share dgn korang smua..k..
layan jer lah..
lau sudi komen ek..hehehe..
k,dada..
salam..

About Me

My Photo
jannah mohd nor
sandakan, sabah, Malaysia
* study degree in marketing at UITM kota kinabalu sabah... * part time business.. * from sandakan.. * willing to share the secret of beauty with other people...
View my complete profile
 
RaUdHoTuL JaNnAh© DiseƱado por: Compartidisimo